کیوتیک

نوشت افزار خارجی یا ایرانی؟

لوازم تحریر به ابزاری گفته می شود ک با ان میتوان طراحی,نقاشی کرد و بیشتر در کار های اداری و مدرسه ای استفاده می شود. اما سوال بیشتر مردم این است ک ایا لوازم تحریر خارجی بهتر است یا ایرانی ما به شما توضیح کامل را در این باره ارائه دادیم. امیدواریم شما از این بلاگ بهترین استفاده را برده و این ولاگ به شما کمک کند تا انتخاب درست را در این زمینه بگیرید.

 

مقایسه ی لوازم تحریر ایرانی و خارجی

ما به شما مزایا و معایب لوازم تحریر خارجی و ایرانی را ارائه میدهیم تا شما با توجه به این شرایط بهترین تصمیم را در انتخاب و خرید لوازم تحریر بگیرید.

مزایا ی محصولات لوازم تحریر ایرانی

نوشت افزاره ایرانی باتوجه به این که هزینه های گمرک بهش تعلق نمیگیره و واسطه ها تا قبل از مصرف توسط مشتری بسیار کمتر از نوشت افزاره خارجی هستند از لحاظ قیمت بسیار به صرفه تر از محصولات خارجی هستند . تولید کنندگان ایرانی با استقبال مردم با توجه به قیمت مناسب مجبور به بالا بردن کیفیت شده اند بنابراین بسیاری از محصولات ایرانی در کیفیت و قیمت بسیار مناسب رقیب بسیار جدی برای نوشت افزار خارجی شده اند. و در اخر شما با خرید محصولات داخلی می توانید از تولید کنندگان ایرانی حمایت ویژه ای بکنید و تولید کنندگان را ترغیب به کیفیت بهتر و تولید انبود محصولات کنید.

معایب محصولات ایرانی

محصولات ایرانی در مقایسه با محصولات خارجی از لحاظ تنوع و طراحی بسیار کمتر هستند و برای کسانی دنبال  تنوع و طراحی  های مختلف و کوناگون هستند محصولات داخلی توصیه نمیشود.

مزایای نوشت افزار خارجی

همانطور ک در بالا گفته شد محصولات خارجی بسیار متنوع تر از محصولات ایرانی هستند.نوشت افزار های خارجی با توجه به اینکه بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا تولید کنندگان ان هستند و از لحاظ تکنولوژی و دستگاه های مختلف بسیار پیشرفته هستند مسلما محصولات بسیار با کیفیت تری نسبت به محصولات ایرانی تولید میکنند.

 

معایب لوازم تحریر خارجی

به غیر از قیمت بالاتر ک به واسطه ی هزینه های گمرکی و واسطه های زیاد محصولات خارجی دارند و ما در بالا توضیح دادیم استفاده از خدمات پس از فروش,گارانتی و … در محصولات خارجی بسیار مشکل زا و در حالتی غیر قابل استفاده هستند  

نتیجه گیری

با توصیف مزایا و معایبی ک ما تصمیم گرفتیم برای شما هموطنان عزیز شرح دهیم , در اخر تصمیم بر عهده ی مشتریان گرامی و با فهم مجموعه کیوتیک هست ک کدام محصول را انتخاب نماید و در کل انتخاب و خرید لوازم تحریر کاملا سلیقه ایست. مجموعه ی کیوتیک محصولات ایرانی و خارجی را با تنوع زیاد و بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار داده است شما در انتخاب لوازم تحریر در  مجموعه کیوتیک کاملا ازاد هستید 

و در اخر امیدواریم توانسته باشیم شما را برای خرید محصولات نوشت افزاری راهنمایی کرده باشیم.

لوازم تحریر کیوتیک